Tuesday 24 March 2015

Mary Kay Prone Skin Care! Powerful Acne and Zits Treatment!



“Hish..dah tau muka banyak jerawat tak payah la makeup..pelik gila tgok”

Situasi 2

“Wei..tak nak jumpa Doc ke untuk rawat kulit kau ni?Teruk sangat lah..tak rimas ke? Orang lain rimas tau”


Situasi 3


“Psstt…nampak tak muka dia tadi?Teruk gila jerawat!”


Amboi kemain moncong lagi mulut tu haa..siap herot2 lagi sebab nk bagi signal biar member korang tgok orang yang berjerawat tu..

So..which sides are you? Yang mengata? Atau yang diperkatakan? Hepp..jangan memain..sekali terkena kat korang..haaaa..itu jam la nk makan collagen. Hikhik!
Bagitau..siapa yang tak nak cantik?Siapa yang tak nak kulit sihat?

Dah bermacam2 petua di amalkan. Dah bermacam jenis produk dan ubat digunakan. Tapi tak jugak elok. Bahkan ade yang jadi makin teruk.
Bagi yang ada masalah jerawat yang agak serius..kuatkan semangat dan jangan give up lagi!


Just Don’t!
Not until you have tried Mary Kay Prone Skin Care!

Chop! Tgok gambar dulu..!












Alright, based from the picture above you can see that there are 3 easy steps for you to fight prone acnes!

1)    Clarifying Cleanser for Cleansing!
Cleanser yang ni sedikit berbuih tau. Well, **untuk pengetahuan semua, hampir semua pembersih muka Mary Kay tidak berbusa. Tapi bila bilas…walahh!! So soft and supple!** But in this case foaming (berbusa) typed cleanser is needed to helps remove excess oil. Haa..pencuci muka untuk prone skin kena berbusa bukan saja untuk bantu menanggalkan minyak berlebihan malah untuk menghalang sel kulit mati daripada berkumpul di dalam liang pori. Cleanser yang ni juga sangat2 bagus untuk menghilangkan tanda (cela) di permukaan kulit.

2)    Pore Purifying Serum to Purify your skin!
Haa..yang ni mesti korang suka sebab serum ni digunakan untuk membersihkan pori kulit dengan cara mengecutkan jerawat. Kalau time2 baru kena jerawat korang sapu serum ni habis kecut jerawat korang. Tapi tak de la kecut serta merta dalam masa 10 detik! Haha. Janganla dok depan cermin dik oii..adeh2.  Give it some time..cuba pakai waktu nak tidur. Tak de la korang dalam penantian sangat. Pakai time nk tidur then esok pagi tgok camne..mesti korang kate..”Haah la…kecut..” hehehehhehe! Ade lagi! Serum ni boleh mengecilkan pori kulit dan sekaligus menghalang pembentukan jerawat di masa ke semasa. Bukan tu saja, boleh kurangkan kilatan dimuka. Ingat lagi time skolah dulu cikgu ngan member2 panggil tomato sebab muka berkilat. Nasib masa tu muka licin so takde la malu tapi if berjerawat pastu merah2 dan berkilat sebab minyak? Sabor jelaa…

Okay kenapa saya kata dapat kecikkan pori td tu best?

Sebab pori yang sentiasa terbuka lah cepat kena jerawat sebab segala kotoran, habuk dan minyak senang berkumpul dan terperangkap dalam pori tu. Kumpul lama2 jadi la jerawat.

Tengok gambar ni okay!

Tengok bagaimana pores yang terbukak attract dirt yang leads to blackheads,whiteheads , papule dan pustule (severe)


3)    Spot Solution to Clear blemishes!
Bestfriend si Pore Purifying Serum yang atas tadi tu kompem2 lah Spot Solution ni..hehe. Yang sorang kasi kecutkan. Yang ni kasi halau trus geng2 jerawat. Cream ni sangat efektif tau sebab mengandungi *Salicylic Acid dan elemen botani yang akan menghilangkan cela dan jerawat korang. Lepas tu yang best lagi cecair Spot Solution ni cepat meresap ke dalam kulit, so tak la rasa rimas macam pakai banyak sangat produk atas kulit.

Lepas pakai semua ni kan especially Cleanser, you all akan rasa kulit muka sedikit kesat. Tapi tak la sampai tegang gila.Haha.Just nice untuk memastikan kulit tu bebas minyak. Kulit berminyak jerawat menari2 wei atas kulit!


APA KATA SAINTIS KAMI,

Agen pelembap dalam rangkaian penjagaan kulit Mary Kay adalah penting untuk membekalkan lembapan yang diperlukan oleh kulit. Sesetengah wanita mungkin memerlukan beberapa hydrasi tambahan pada waktu-waktu yang berlainan, dan itulah sebabnya Mary Kay menyediakan produk-produk yang dirumus khas untuk meningkatkan hidrasi kulit.

Jadi sebagai pelembab anda perlukan Oil Free Hydrating Gel untuk memberi lembapan seimbang dan bersesuaian dengan keperluan kulit yang mempunyai minyak berlebihan.




Haa…yang ni plak testimonial dari adik ni yang baru je beli..katenye sebab nak kahwin bulan April ni..Happy dah dia J

Jangan lupa tgok e-catalog Mary Kay kat sebelah kanan ni okay. Download it! 

Harga semua ada dalam tu. 

Kalau nak just Whatsapp Lysa 014 3257473..untuk best price dan FREE consultation.


Email? Lyslysbeautyshopper@gmail.com



Instagram: @marykaybeauangelmalaysia


Nak join Free Skin Care Class? 3 orang sahaja per class tau. Tak mau ramai2 dlm satu masa. Nanti tak focus. Hehehe. 

Dapat pakai produk Mary Kay for FREE! Borak2 pasal kulit dan penyelesaiannya. Kita belajar sama2 okay! Just Whatsapp me okay! 

Okay, thanks you all for reading. More entry coming up NEXT! Stay tune! xoxo

No comments:

Post a Comment